afishcalledwanda

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

I´m back!!!! ,)

Av Eva-Lena Mårtensson - 5 september 2012 17:03

Heeeeej gott folk!!!!!!!!!

 

Efter mycket påtryckningar o önskemål, e jag nu tebax här......

Jojo, vet att ni e många som saknat mig.... ;)

Men de e aldrig för sent att komma tillbaka....

 

Eftersom det gått ett par!!!! år sen sist.... så borde jag väl ändå ha en hel del att skriva om kan man tycka....

Hmmmm, ooooooo jaaaaaaaaa de har jag säkert...... 

Vet bara inte riktigt vad ännu????

Men det kommer, var så säker....

så småningom,

ska det nog dyka upp nåt kul ämne jag kan skriva om.

Det gäller ju bara lixom att komma på nåt...

HUR svårt kan de va..!!!!!!??????

 

Ha ha ha ha ha, rolig ja e!!!!

Om jag får säga det själv alltså....

och det får man ju inte i det här landet....

för då blir man kallad för skrytmåns...

så det så....

 

Kan väl börja med att berätta, att jag ännu bor kvar på Gotland....

Vilket ju känns sådär....

Har ju velat härifrån ett bra tag nu, som de flesta av er vet :(

Men ödet eller nåt, har velat nåt annat....

Man lever på hoppet!!!! som sagt...

Plötsligt händet det!!! Som dom säger i reklamen.... ;)

 

Anledningen att jag vill härifrån är väl i största hand hemlängtan!!!

Till mina nära o kära...

Som jag saknar nåt oerhört....

Mina "stora" barn, som ju har sina liv där... och som knappt har råd eller tid att åka hit längre....

 

Nu har vi ju haft det stora privilegiet (stavas det så??) att ha min Linn här hela sommaren.

Hon tog studenten i juni, efter 3 år på hotell&restaurang programmet, dutti kicka!!!

Har arbetat som kock uppe på Lauters på Fårö hela sommaren.

Trodde inte jag skulle får se henne här en hel sommar igen, så det var ju bra!!!

Nu, har hon lämnat oss för Götet igen en tid.... sen far hon upp till Åre o jobbar i vinter ,) 

Lite avis blir man ju allt!!!

 

Min 25-åring, Kim.... jo han fyllde 25!!!! den 20:e aug... :)

Jisses vad åren går..... och jag som bara e 27.... Hur fff gick det till lixom???

Som vi ju konstaterade när jag var "hemma" sist... jag måste ha vart den yngsta mamman ever.....:))

Jomen, han har blivit pappa oxå, och jag världens yngsta farmor (konstigt att inte tidningar o tv hört av sig... hmmm...) till lilla fina Olivia, som nu hunnit bli 7 mån.

 Vill ju finnas där för dom o se henne växa upp, på lite närmare håll.

 

Mina kära päron, som ju båda är pensionärer nu.... som det iofs inte går nån som helst nöd på.... men man vill ändå vara lite närmre....

 

Och sist men inte minst alla mina käääära vänner!!! ;))

 

Så jag letar bostad o arbete i Varberg...

Har eller hör ni nåt så TVEKA INTE!!!! jag finns här.... redo för nya utmaningar.

 

 

 

 

 

 
 
Ingen bild

asta

5 september 2012 20:20

va du är duktig!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:20

Kaninskiiiit!!!!;)

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:18

All in!!!;))

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:17

Farmors lilla

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 16:23

Tja´gott folk!!!   Ja, då har man varit över på den "rätta" sidan en sväng....;) Började med en heeeel helg på underbara Liseberg, i häääärliga Göteborg!!!! Albin hade sin bästis med sig, två förväntansfulla 9-åringar må ni tro.... Men de skö...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards