afishcalledwanda

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Tja´!!!!

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 oktober 2010 16:34

Tja´gott folk!!!


Då var det måndag igen.... 

Inte för att det gör nån större skillnad för mig som går hemma alltid...

När man jobbar och sliter har man pengar, men ingen tid eller ork att göra av med dom..... 

När man inte jobbar och sliter, inga pengar, men MASSOR av tid och ork och LUST att göra av med dom,,,,

Livet är verkligen en strid.


Har lovat mig själv att inte skriva en enda rad här inne, på en dålig dag....

Men nu sitter jag här iaf.....

tänkte att kanske det "ploppar" upp nåt kul i min hjärna....


Har lite funderingar kring det här med hunger...hmmmm...

Eftersom jag inte gör ett dyft så långa dagarna är.... borde jag ju heller inte känna nån större hunger....

MEN det gör jag tyvärr... äta bör man osv...suck


När jag jobbat 12 tim pass, har dagarna gått utan en matbit... ingen hunger...

Beror väl på att man står i ångerna, dofterna mm.

Konsti´t tycker jag...


Sitter och kollar med ett halvt öga på "Top Gear" ett mycket roligt litet program tycker jag..... engelsk humor....DE E min melodi... ha ha ha


I helgen återfann jag äntligen vår Big Boss på Kantarellen Ringhals....som jag ju nämnt här förut.... Anders....

My good vilken härligt galen människa.... vad jag har skrattat...

Planerna om en återförening av alla "svamparna" har redan börjat ta form...;))

En weekend i Copenhaagen får de bli... en afton räcker helt enkelt inte!!!


Sist vi var där typ 97-98 nån gång...???? glömmer jag aldrig...

Tågresan ner... en hel resväska full med termosar av varm lumumba!!!!!

GOTTIT!!!!!!;))

Jag har en svag känsla av att vi gjorde "succé" lite varstans i den stora staden... hur som helst.... väldigt mycket skratt blev de!!!!!

TACK Anders..<3


OM någon har nåt att tillägga i detta ämne... hjärtligt välkomna... jag minns gärna lite mer....;))

C U



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:20

Kaninskiiiit!!!!;)

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:18

All in!!!;))

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:17

Farmors lilla

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 16:23

Tja´gott folk!!!   Ja, då har man varit över på den "rätta" sidan en sväng....;) Började med en heeeel helg på underbara Liseberg, i häääärliga Göteborg!!!! Albin hade sin bästis med sig, två förväntansfulla 9-åringar må ni tro.... Men de skö...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards