afishcalledwanda

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

Halloooooweeeennn!!!!

Av Eva-Lena Mårtensson - 30 oktober 2010 13:11

Efter mycket om och men, tror vi oss ganska säkra på...

att det är idag man ska klä ut sig och fira Halloween!!!


Har helt för mig att vi haft Halloween samtidigt som Alla helgona, här i Sverige förut.....suck... men jag kan ha FEL!!!


Som sagt så var jag ju borta på Hotellet en sväng med P och Micke igår... trevligt ;) trots att dom nästan fick tvinga med mig... ;)

Inte så mycket folk, men ett kanonbra band med 3 unga killar som imponerade.


Jag drack två coca cola... med is&citron... mmmm friskt...;)

P & resten av gänget drack lita starkare varor.... undrar hur hon mår idag???

Och Monica, var oxå i fin form... nästa gång ska jag oxå dricka ALKOHOL!!


Sen drog jag in till båten och hämtade min älskade lilla dotter...;)<3

Som nu ligger här bredvid mig i soffan och snarkar... mmmmysigt...;)


När jag kom ner i morse, var det nåt som INTE stämde....

det låg svarta sotflagor på fönsterbrädorna, på gardinerna, på ALLT!!!!!

JAG hade lämnat huset utan att släcka alla levande ljus!!!!

Varpå en platspärlmanchett och glasljusstak fullkomligt SMÄLT ihop... brunnit...


Som sagt, jag var spik nykter.

Min man och son var uppe och spelade på x-boxen, som vanligt...

som tur var blev Albin hungrig vid 9-tiden.

När dom kom ner var hela nedervåningen rökfylld!!!!!


Så nu har vi städat precis ALLT på nedervåningen.... jättekul... verkligen...

INTE kul att börja lördan så precis.... 

MEN åter igen.... det kunde vart MYCKET VÄRRE!!!!

Hu, vill inte tänka vad som hänt om vi gått och lagt oss allihop....;(

Ibland har man änglavakt...<3


NU ska jag fixa till vår lilla pumpa, och fram med skräckprylarna & ut och knacka dörr... trick or treat!!!!!!


Ha en skön helg alla

C U

 
 
Ingen bild

linda pettersson

30 oktober 2010 15:16

Jag har oxå för mig att vi firat vid allahelgona helgen... Jag fattar inte... vilken tur att allt gick bra, och att Albin blev hungrig... usch!
Happy halloween!

Eva-Lena Mårtensson

30 oktober 2010 20:07

Jaaa, verkar helt förvirrat överallt...suck... ingen som fattar... vad som händer... ha ha ha... men nu har Albin varit ute och knackat dörr idag iaf.... så han e nöjd ;)
Ja, och ikväll satte jag eld på ett smörpapper i ugnen.... undrar om det är ett VARSEL!!!!!;(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:20

Kaninskiiiit!!!!;)

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:18

All in!!!;))

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:17

Farmors lilla

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 16:23

Tja´gott folk!!!   Ja, då har man varit över på den "rätta" sidan en sväng....;) Började med en heeeel helg på underbara Liseberg, i häääärliga Göteborg!!!! Albin hade sin bästis med sig, två förväntansfulla 9-åringar må ni tro.... Men de skö...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards