afishcalledwanda

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2010

SKÄRPNING!!!!!

Av Eva-Lena Mårtensson - 20 oktober 2010 08:29

DET här lär ju inte bli nån större gulgruva för min del......

OM NI INTE besöker och kommenterar min blogg!!!!!!


Kanske de e dax för mig att lära mig det här med bilder...suck...


Idag är det helt vindstilla...underbart... sol och blå himmel...

men stel och öm i kroppen ändå.... så i morse gjorde jag

äntligen slag i saken....

JAG la mig i ett varmt skönt bad istället för duschen!!!!

Så nu e man lite dåsig istället... känns som man fått kortison eller nån drog.... typ...

Musklerna ligger liksom i viloläge.... istället för smärtläge...;)


GÖÖÖÖTTTTT MOOOOS!!!!!



Efter Vakna med the voice kl. 9, tänkte jag dra bort till Tess

och ta mig en latte...

har faktiskt slutat helt att dricka kaffe oxå....

ska rena kroppen från alla slaggprodukter....

MEN en latte i veckan kan väl ändå inte göra nån större skada!!!??;)


Igår kväll var det yoga.... Albin hängde med... och han var jättedutig... somnade som en stock redan kl nie!!!!

OCH det hör inte till vanligheterna här inte...;)

Man blir så skönt avslappnad....


Annars har jag inte så mycket på hjärtat just nu.... tro det eller ej...;)


SÅ TA GÄRNA OCH SKRIV EN LITEN RAD ALLA FAN´S...

DÅ BLIR JAG SSÅÅÅÅ GLA´!!!!


C U

 
 
Ingen bild

Teree

20 oktober 2010 23:06

Tack för idag!!! KRAM

Eva-Lena Mårtensson

21 oktober 2010 07:51

ha ha ha... Tack själv... det bidde lite att göra ju... kul!!!! Kommer snart igen..;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:20

Kaninskiiiit!!!!;)

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:18

All in!!!;))

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 18:17

Farmors lilla

Av Eva-Lena Mårtensson - 25 september 2012 16:23

Tja´gott folk!!!   Ja, då har man varit över på den "rätta" sidan en sväng....;) Började med en heeeel helg på underbara Liseberg, i häääärliga Göteborg!!!! Albin hade sin bästis med sig, två förväntansfulla 9-åringar må ni tro.... Men de skö...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards